Marketér roku 2021 výsledky
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 17. ročníku soutěže Marketér roku 2021.
V podvečer 19. května 2022 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 17. ročníku Marketér roku 2021. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila porota i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.
Hlavní cena Velký modrý delfín
Simona Lišková, marketingová ředitelka, Vodafone Czech Republic, a.s.za úspěšnou široce cílenou kampaň s prokazatelnými ekonomickými výsledky
Zlatý delfín
PhDr. Stanislav Gálik - CEO & Předseda představenstva,Ing. Ondřej Přikryl - Chief Marketing Officer, Driverama Holdings, a.s.
za úspěšně zpracovaný byznysový model vycházející z digitalizace a přinášející mezinárodní přesah
Zelený delfín
Ing. Radim Dittrich, jednatel, vedoucí kreativního týmu, idea maker, režisér , Action Please, s.r.o.za inovativní kampaň V hlavní roli strojař pro posílení zájmu o Vysokou školu báňskou - Technickou univerzitu Ostrava
Růžový delfín
Ing. Lucie Mádlová, Ph.D., zakladatelka a výkonná ředitelka, Asociace společenské odpovědnostiza komplexní vytvoření a realizaci společensky prospěšného e-shopu s udržitelnými produkty a dárky Nakup na Dobro
Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni Aleš Kaspar, ředitel, Gravitační vinařství VILAVIN KASPA, s.r.o.
za úspěšnou marketingovou podporu inovativního projektu v oblasti vinařství
Adam Klofáč, MORIS design, s.r.o.,
spolumajitel
za unikátní koncept prodejny v segmentu chovatelských potřeb
Ing. Jan Kodada, Ph.D., ředitel
obchodu a marketingu, Gebrüder Weiss, s.r.o.
za kvalitní projekt CSR sponzoringu 100 kroků zpátky do života
Taťána Kuchařová, předsedkyně správní
rady, ambasador, Nadace Krása pomoci
za kvalitní nadační projekt s mezinárodním přesahem
Mgr. Imrich Masliš - brand manažer, Ing. Michal Horna - PR manažer
GlobeTech Innovation s.r.o
za úspěšný technologický transfer v oblasti kosmetiky s rychlou
návratností a výraznými nárůsty prodejů
Radek Sajvera, předseda
představenstva, RAPETO, a.s.
za efektivní využití TV sponzoringu pro podporu prodeje produktu
Pangamin
PhDr. Michal Šesták - obchodní a
marketingový ředitel, Ing. Štěpán Ryska - majitel, investor, M.G.C. Trade,
s.r.o.
za úspěšnou marketingovou komunikaci při uvedení nového výrobku na
trh vytvořenímvhodného příběhu s přesahem do CSR
Ing. Miroslav Šmíra, vedoucí partner,
Rob4Job, s.r.o.
za podporu start-upového projektu vhodnou volbou marketingového mixu
včetně využití výstav a veletrhů, prezentace v TV a na sociálních sítích
Ing. Martina Weberová, MALFINI, a.s.
za profesionální využití výzkumu trhu při tvorbě marketingové
sttrategie launche nové exkluzivní kolekce pracovních oděvů
Malí modří delfíni
Ing. Michal Jakl, STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.
za úspěšný re-launch značky Key
Rum na českém a slovenském trhu
Mgr. Leona Kotlasová, marketing
manager, WE|DO CZ, s.r.o.
za příkladné využití komunikační kampaně na posílení zpětné vazby od
zákazníků ke zkvalitnění poskytovaných služeb
Ing. Katarína Machytková, Group
Marketing Manager, HOSPODSKA Špork, s.r.o.
za realizaci originální marketingové strategie restaurace Červený Jelen s důrazem na maximalizaci
zákaznického zážitku
Pavel Pokorný, manažer marketingu,
NOVASERVIS, s.r.o.
za komplexní marketingovou kampaň vhodně využívající sportovní
celebritu
Mgr. Markéta Vinkelhoferová,
předsedkyně představenstva, koordinátorka komunikace a marketingu, Fair &
Bio družstvo
za vhodné využití on-line marketingu založeném na kvalitní analýze
dat
Čestná uznání za úspěšnou nominaci
PaedDr. Petr Paksi, DBA, jednatel,
JAP FUTURE, s.r.o.
za efektivní marketingovou podporu inovativního obkladového systému
Efekta
Ing. Lenka Szotkowska, marketingový
specialista, CZ Workshop, s.r.o.
za úspěšné využití webových stránek pro podporu projektu Lucián
Ing. Jan Vokurka, jednatel, Kitl,
s.r.o.
za originální prezentaci českého výrobku, výrazně posilující
povědomí o značce
Jan Zykmund, generální ředitel,
Originální brambůrky, s.r.o.
za podporu úspěšného podnikatelského záměru prostřednictvím rozsáhlého
souboru CSR aktivi t
bližší informace na www.cms-cma.cz
foto (autor Luboš Marek Bohemia Werbung)
· Tomáš David, Simona Lišková, Jitka Vysekalová
· Simona Lišková - Marketérka roku 2021