Na Heurece se nově vyhledává i podle ověřených slev

01.08.2024

Heureka přichází s novinkou, která změní způsob, jakým zákazníci vyhledávají na internetu a nakupují online. Vedle již známého zobrazení vývoje ceny daného produktu, se nyní zobrazují i slevy a jejich výše. Heureka průběžně sleduje vývoj cen u všech svých produktů a ve chvíli, kdy zjistí pokles ceny, označí produkt štítkem "sleva". Sleva na Heurece tedy znamená skutečné snížení ceny. Nejedná se o slevu deklarovanou obchodníkem, ale spočítanou a ověřenou Heurekou.

"Pro online nákupy není na českém trhu lepší výchozí bod než Heureka, proto pracujeme na tom aby se z Heureky stal výchozí vyhledávač zboží," říká David Chmelař, generální ředitel Heureka Group a vysvětluje:

"Zákazníci si nejen srovnají výrobky podle různých kritérií, jako je cena, dostupnost, zákaznické hodnocení, nebo funkcionalita, ale mohou vybírat i podle recenzí ostatních nakupujících, nebo certifikátů kvality. Nově si na Heurece vyberou i podle aktuální výše slevy. Naše novinka pomůže nejen těm, kteří jsou na cenu citliví, nebo rádi nakupují ve slevách, ale umožní i jednotlivým eshopům zviditelnit jejich slevové akce."

Nové funkce na Heurece:

  • Filtr "Sleva" v kategorii: Zákazníci nyní mohou vyhledávat produkty přímo podle slev v rámci kategorií.
  • Označení slevy: Produkty, které jsou ve slevě, mají viditelné označení slevy přímo v detailu produktu.
  • Přehled o vývoji ceny: Uživatelé mohou nadále sledovat vývoj ceny vybraného produktu ve zvoleném období.

Algoritmus výpočtu slevy:

  • Monitorování ceny: U každého produktu Heureka sleduje nejnižší cenu za každý den po dobu 30 dnů.
  • Označení slevy: Pokud zjistí, že cena oproti tomuto vzorku dat klesla, získá produkt označením "sleva".
  • Platné slevy: Na Heurece se zobrazují pouze slevy, které jsou větší, nebo rovny 5 % a nižší nebo rovny 80 %.
  • Výpočet slevy: Pro každý den se ukládá minimální cena produktu, tento soubor dat je pak seřazen od nejnižší po nejvyšší hodnotu a provede se zprůměrování prostředních deseti hodnot (11. až 20.).
  • Historie cen: Produkt musí mít alespoň 30-ti denní historii cen.

"Nové funkce a přehlednost, které Heureka přináší, poskytují zákazníkům možnost lépe se orientovat ve slevách a nakupovat výhodněji. Tato inovace je dalším krokem k tomu, aby Heureka i nadále byla pro zákazníky spolehlivým a praktickým pomocníkem a rádcem pro jejich online nákupy," vysvětluje výhody David Chmelař

Vyhledávání podle slev je nyní možné na www.heureka.cz, současně bylo spuštěno i na Slovensku a Bulharsku. Názornou ukázku, jak zjistit skutečnou slevu na internetu najdete zde.

O Heurece

Heureka.cz je významný hráč na poli e-commerce. Je to největší nákupní rádce a cenový srovnávač na českém internetu. Měsíčně Heureku navštíví 4,5 milionu reálných uživatelů (NetMonitor) a je šestým nejnavštěvovanějším webem v Česku. Zákazníci na Heurece vybírají a srovnávají nabídky produktů z více než 38 000 internetových obchodů. Heureka pomáhá lidem nakupovat jednoduše, bezpečně a s přehledem. Heureka je součástí Heureka Group, skupiny srovnávačů zemí střední a východní Evropy.

O Heureka Group

Skupina Heureka Group, to je devět zemí střední a východní Evropy, 23 milionů návštěvníků měsíčně a nabídka z více než 55 tisíc internetových obchodů. Klíčovým posláním Heureka Group je propojování e- shopů a značek se zákazníky. Hlavním cílem je pomoci e-shopům, značkám a dalším partnerům oslovit všechny naše uživatele napříč celým regionem a poskytnout jim při tom maximální podporu po všech stránkách. Do skupiny Heureka Group patří také Árukereső.hu v Maďarsku, Compari.ro v Rumunsku, Pazaruvaj.com z Bulharska, Ceneje.si ze Slovinska, Jetfinije.hr z Chorvatska, Idealno.rs ze Srbska a Idealno.ba z Bosny.

TZ

Fotka od Deactivated z Pixabay