Potřebujete reklamní trička? Máte v podstatě dvě alternativy
Bez reklamních předmětů se dnes neobejde v podstatě žádná firma. Marketing je velmi důležitý a nelze jej opomíjet. Jeho součástí jsou bezesporu také reklamní trička. Ta se dnes vyrábějí jako na běžícím pásu a mnohá vypadají opravdu náramně. V podstatě je možné vybírat trička v různých velikostech a s rozličným potiskem. Je v podstatě jedno, jestli zvolíte písmo a obrázky, případně jen jedno jediné. Podívejme se tedy na obě technologie podrobněji.
Sublimační tisk na funkční tričko
Jestliže chcete poměrně levné řešení s tím, že obrázky na textilu budou pestrobarevné, vyplatí se právě sublimační tisk. Jeho výhodou je především to, že se barva doslova vpije přímo do samotného polyesteru. Tím pádem se v podstatě tisk nemá šanci z trička odloupnout. Jinak je možné využít 3D termolis na potisk, takže kvalita samotného obrázku bude maximální. Navíc ve 3D. Polyesterová trička nejsou nijak drahá. Jen je třeba být na ně zvyklý. Oproti bavlněným nebudou sát pot.
Klasické šablony u bavlněných triček
Potisk na bavlněná trička je poněkud nákladnější. Samotná výrobní cena triček je fakticky srovnatelná s polyesterovými, nicméně dražší je tisk. Tedy v případě, že potřebujete mít logo, písmo nebo obrázek ve spoustě barevných odstínů. Nejprve se totiž musí vyrobit speciální šablona a namíchat konkrétní barvy. Ty se pak na tričko nanáší a jsou na něm jakoby nalepené. I proto se mnohdy setkáváme s bavlněnými tričky, na nichž jsou motivy v jedné nebo maximálně několika barvách. U mnohých triček to ale nemusí být na škodu. Třeba taková pražírna nejlepší kávy si může vystačit pouze s hnědou a zelenou barvou. Stejně tak mohou být jednobarevné i nejrůznější emblémy a podobně. Mnohem důležitější jsou často spíše samotné tvary loga a obrázků.
Zdroj obrázku:
ball5 / Shutterstock.com