SsangYong oslavil 10 000 registrací vozů a prodeje v České republice stabilně rostou

09.03.2025

Jihokorejský SsangYong se v České republice dobře etabloval, o čemž svědčí registrace už 10 000. vozu této značky, která proběhla na konci října roku 2024. Prodeje od návratu na český trh před šesti lety stabilně rostou, přičemž automobilka má i letošním roce ambiciózní prodejní plány a očekává další rozvoj.

SsangYong se specializuje zejména na vozy SUV, které se vyznačují vysokou kvalitou za příznivou cenu.

Otestovali jsme SsangYong Torres Premium

SsangYong Torres je novým přírůstkem mezi SUV, který se snaží přinést svěží vítr do oblíbeného segmentu vozů. V redakčním testu jsme prověřili, zda má Torres co nabídnout v konkurenci zavedených hráčů. Přečtěte si článek SsangYong Torres: Nečekaný král dostupných SUV? Překvapí prostorností i cenou!

Úspěšný návrat na český trh

Na tuzemský trh se SsangYong vrátil po delší odmlce v roce 2019, kdy uvedl kompaktní SUV Tivoli či naopak největší a nejluxusnější Rexton. Postupně se vozový park rozšiřoval o další modely, přibyla vlajková loď celé značky, Korando, dále pick up Musso i rodinný Torres, který letos získal i elektrickou variantu s přídomkem EVX

V roce 2023 značka ohlásila 10 000 prodaných vozů, nicméně dohromady za český a slovenský trh. V říjnu roku 2024 dosáhla stejného milníku samostatně za Českou republiku.

Automobilka ale nechce usnout na vavřínech a plánuje další rozvoj. Ten mají přinést i personální změny na klíčových pozicích. Na pozici Country Directora přišel koncem roku 2024 Dominik Slusarczyk, který tak vystřídal Petra Škutinu. Dominik má bohaté zkušenosti z automotive, působil například jako Country Manager Nissan v České a Slovenské republice nebo jako Purchase Director v Qarson.

"Jsem velmi rád za tuto příležitost, značku SsangYong přebírám po pěti letech od Petra Škutiny v dobré kondici a moc se těším, kam ji budeme posouvat dál. Můžu prozradit, že na rok 2025 plánujeme řadu novinek," uvedl nový Country Director Dominik Slusarczyk.