Reference
Pokud hledáte SEO konzultanta s prokazatelnými výsledky, jste na správné adrese. Prohlédněte si mé vybrané referenční projekty z oblasti SEO a online marketingu!
SEO reference #1 (segment Prodej vozů)
"Jan Vavřička reprezentuje pozitivní výsledky naší spolupráce, především osobním empatickým přístupem a profesionální proaktivitou. Získaný pocit důvěry tak dává předpoklad dlouhodobé spolupráce." Ing. Ladislav Janda, AutoSystem, a.s.
Jak dosáhnout 1 milionu zobrazení webu díky SEO?
Na tomto referenčním projektu jsem si ověřil, že principy optimalizace webu pro vyhledávače 100% fungují. Pokud je technické SEO webu v pořádku a zároveň poctivě pracujete na rozšiřování tematického a užitečného obsahu, tak se výsledky dostaví.
Výsledky
Web klienta dosáhl skvělé viditelnosti ve vyhledávači Google, konkrétně šlo o 1.120.000 zobrazení www stránek v SERP během 1 měsíce (únor 2022).
Google přivedl na web klienta 37.200 neplacených kliknutí během 1 měsíce (únor 2022).
Potřebujete zvýšit viditelnost firemního webu? Doporučuji postupovat podle tohoto scénáře SEO optimalizace:
- Osobní konzultace s managementem firmy, pochopení priorit obchodního modelu firmy
- Stanovení a odsouhlasení SEO strategie
- Analýza klíčových slov zaměřená na prioritní témata související s obchodním modelem
- Vyladění technického SEO (rychlý hosting, SSL, responzivita, indexace)
- Nastavení on-page faktorů (meta elementy, URL, struktura)
- Zajištění tvorby unikátních obsahových stránek dle algoritmu pro filtraci položek dle vlastností a parametrů
- Zajištění bohaté obsahové databáze položek (importy dat od partnerů)
- Obsahové faktory (Blog aneb Relevantní užitečný obsah je král!)
- Budování zpětných odkazů (partnerské weby, odborné weby, síť vlastních webů)
- Analýza konkurence (odkazové portfolio, unikátní obsah, klíčová slova)
- Vyhodnocení změn pozic klíčových slov a posouzení růstu návštěvnosti
- Pozměňovací a zlepšovací návrhy pro SEO strategii a konzultace s majitelem či manažerem (kruh se uzavírá a jdeme opět na bod č.1)
SEO reference #2 (e-shop)
"Do SEO se vyplatí investovat. V linkbuildingu jsme dlouhodobě aktivní. Po poradě se SEO konzultantem Janem Vavřičkou si pro spolupráci vybíráme kvalitní tematické weby." Petr Krásný, e-shop SZO.cz
Jak získat 1 milion neplacených návštěv díky SEO?
Tento dlouhodobý a rozsáhlý komerční projekt potvrzuje klíčovou roli SEO pro eshopy. Jsem rád, že propojení tematických webů a úpravy onpage faktorů společně s rozšiřováním obsahu mateřského webu přinesly pěkné výsledky v podobě vyšší viditelnosti a růstu návštěvnosti eshopu.
Výsledky
E-shop klienta získal během dlouhodobé spolupráce celkově více než 1.000.000 neplacených návštěv z organických výsledků vyhledávání (Google, Seznam, Bing, Centrum).
Google přivedl na web klienta 90.000 neplacených kliknutí během 28 dní (březen 2020).
Posun klíčového slova o 79 pozic vzhůru (březen 2024).
Doporučený postup
- Tvořte užitečný tematický obsah na mateřském webu (zbožové kategorie, varianty a popisky zboží, blog, certifikace a katalogy ke stažení)
- Vytvářejte vlastní tematické weby, microsites a online magazíny (vše pěkně vzájemně prolinkujte včetně mateřského webu)
- Analyzujte konkurenci (objevte nová klíčová slova a možnosti pro budování odkazů)
- Zrychlete web na maximum!
Poděkování
Děkuji firmě KRÁSNÝ - zdravotnická technika s.r.o. za skvělou spolupráci a České marketingové společnosti za nominaci na Marketéra roku za prokázání úspěchu SEO strategie eshopu.
SEO reference #3 (firemní web)
Výsledky
Web klienta se posunul na 1. pozici v Google SERP na prioritní klíčové slovo.
Během prvního roku spolupráce získal optimalizovaný web 20.000 uživatelů z neplaceného vyhledávání Google.
Celkově získal web klienta díky SEO více než 50.000 uživatelů, kteří realizovali více než 71.000 návštěv.