Reference

Pokud hledáte SEO konzultanta s prokazatelnými výsledky, jste na správné adrese. Prohlédněte si mé vybrané referenční projekty z oblasti SEO a online marketingu!

SEO reference #1 (segment Prodej vozů)

"Jan Vavřička reprezentuje pozitivní výsledky naší spolupráce, především osobním empatickým přístupem a profesionální proaktivitou. Získaný pocit důvěry tak dává předpoklad dlouhodobé spolupráce." Ing. Ladislav Janda, AutoSystem, a.s.

Jak dosáhnout 1 milionu zobrazení webu díky SEO?

Na tomto referenčním projektu jsem si ověřil, že principy optimalizace webu pro vyhledávače 100% fungují. Pokud je technické SEO webu v pořádku a zároveň poctivě pracujete na rozšiřování tematického a užitečného obsahu, tak se výsledky dostaví.

Výsledky

  1. Web klienta dosáhl skvělé viditelnosti ve vyhledávači Google, konkrétně šlo o 1.120.000 zobrazení www stránek v SERP během 1 měsíce (únor 2022).

  2. Google přivedl na web klienta 37.200 neplacených kliknutí během 1 měsíce (únor 2022).

Potřebujete zvýšit viditelnost firemního webu? Doporučuji postupovat podle tohoto scénáře SEO optimalizace:

  1. Osobní konzultace s managementem firmy, pochopení priorit obchodního modelu firmy
  2. Stanovení a odsouhlasení SEO strategie
  3. Analýza klíčových slov zaměřená na prioritní témata související s obchodním modelem
  4. Vyladění technického SEO (rychlý hosting, SSL, responzivita, indexace)
  5. Nastavení on-page faktorů (meta elementy, URL, struktura)
  6. Zajištění tvorby unikátních obsahových stránek dle algoritmu pro filtraci položek dle vlastností a parametrů
  7. Zajištění bohaté obsahové databáze položek (importy dat od partnerů)
  8. Obsahové faktory (Blog aneb Relevantní užitečný obsah je král!)
  9. Budování zpětných odkazů (partnerské weby, odborné weby, síť vlastních webů)
  10. Analýza konkurence (odkazové portfolio, unikátní obsah, klíčová slova)
  11. Vyhodnocení změn pozic klíčových slov a posouzení růstu návštěvnosti
  12. Pozměňovací a zlepšovací návrhy pro SEO strategii a konzultace s majitelem či manažerem (kruh se uzavírá a jdeme opět na bod č.1)

SEO reference #2 (e-shop)

"Do SEO se vyplatí investovat. V linkbuildingu jsme dlouhodobě aktivní. Po poradě se SEO konzultantem Janem Vavřičkou si pro spolupráci vybíráme kvalitní tematické weby." Petr Krásný, e-shop SZO.cz

Jak získat 1 milion neplacených návštěv díky SEO?

Tento dlouhodobý a rozsáhlý komerční projekt potvrzuje klíčovou roli SEO pro eshopy. Jsem rád, že propojení tematických webů a úpravy onpage faktorů společně s rozšiřováním obsahu mateřského webu přinesly pěkné výsledky v podobě vyšší viditelnosti a růstu návštěvnosti eshopu.

Výsledky

  1. E-shop klienta získal během dlouhodobé spolupráce celkově více než 1.000.000 neplacených návštěv z organických výsledků vyhledávání (Google, Seznam, Bing, Centrum).

  2. Google přivedl na web klienta 90.000 neplacených kliknutí během 28 dní (březen 2020).

  3. Posun klíčového slova o 79 pozic vzhůru (březen 2024).

Doporučený postup

  • Tvořte užitečný tematický obsah na mateřském webu (zbožové kategorie, varianty a popisky zboží, blog, certifikace a katalogy ke stažení)
  • Vytvářejte vlastní tematické weby, microsites a online magazíny (vše pěkně vzájemně prolinkujte včetně mateřského webu)
  • Analyzujte konkurenci (objevte nová klíčová slova a možnosti pro budování odkazů)
  • Zrychlete web na maximum!

Poděkování

Děkuji firmě KRÁSNÝ - zdravotnická technika s.r.o. za skvělou spolupráci a České marketingové společnosti za nominaci na Marketéra roku za prokázání úspěchu SEO strategie eshopu.

SEO reference #3 (firemní web)

Výsledky

  1. Web klienta se posunul na 1. pozici v Google SERP na prioritní klíčové slovo. 

  2. Během prvního roku spolupráce získal optimalizovaný web 20.000 uživatelů z neplaceného vyhledávání Google.

  3. Celkově získal web klienta díky SEO více než 50.000 uživatelů, kteří realizovali více než 71.000 návštěv.