Zlatý klub: PR články zdarma
Pravidla Zlatého klubu
Zlatý klub je dobrovolné sdružení majitelů online médií, jako jsou magazíny a blogy. Posláním klubu je vzájemná podpora podnikatelů, velkých i malých firem, a začínajících podnikatelů prostřednictvím sdílení mediálního prostoru.
Členství v klubu
Členství je zdarma.
Každé médium (magazín nebo blog) musí splňovat kvalitativní standardy posouzené garantem klubu, který je také zakladatelem klubu.
Garantem klubu je Jan Vavřička, marketingový poradce, SEO konzultant a zakladatel digitální marketingové agentury JSME ÚSPĚŠNÍ.
Přihláška
Přihláška do Zlatého klubu je uvedena níže. Jde o online formulář.
Výhody členství
Možnost publikace zdarma: Členové mají právo publikovat jeden článek měsíčně v jiných médiích, která jsou součástí klubu.
Podpora podnikatelů: Klub poskytuje bezplatný prostor pro budování pozitivní image tzn. PR články zdarma.
Kvalitní zpětné odkazy: Členové mají unikátní možnost budovat portfolio kvalitních zpětných odkazů na stránkách členů klubu.
Možnost konzultace: Garant klubu nabízí odborné SEO konzultace a marketingové poradenství za příplatek.
Pravidla publikace
Reciproční pravidlo:
Každý člen, který publikuje článek v jiném médiu člena klubu, je povinen nabídnout prostor pro jeden článek ve svém médiu.
Kontrola obsahu:
Obsah článků podléhá dvoufázové kontrole:
První fáze: Garant klubu má právo veta, zda je obsah relevantní a kvalitní.
Druhá fáze: Majitel média, kterému garant zašle článek k publikování, má také právo veta.
Podmínky pro obsah článků
- Obsah článků musí být relevantní k zaměření média, kde bude publikován.
- Každý článek musí obsahovat jeden vnitřní odkaz a maximálně 2 další externí odkazy vedoucí pouze na weby členů klubu.
- Článek musí být podepsán autorem.
- Pokud není garantovi dodán článek s podpisem autora, garant klubu doplní jako autora článku osobu označenou jako Zástupce média na přihlášce do Zlatého klubu. V každém případě bude článek obsahovat informaci, že článek vznikl ve spolupráci s marketingovým poradcem Janem Vavřičkou - garantem a zakladatelem klubu.
Proces tvorby a publikování článků
Copywriter vytvoří PR článek. Autorem článku je obvykle zaměstnanec majitele zdrojového média. Pokud majitel zdrojového média nemá ve svém týmu k dispozici copywritera, vytvoří PR článek garant klubu za příplatek viz ceník služeb marketingové agentury.
Zástupce zdrojového média zašle emailem článek garantovi k posouzení.
Garant článek posoudí. Garant má právo článek upravit, aby splňoval pravidla klubu. Vyhovující, schválený článek pošle garant zástupci cílového média k publikování. Zamítnutý článek pošle garant zástupci zdrojového média zpět k přepracování.
Zástupce cílového média posoudí článek. Buď jej publikuje nebo zamítne. V případě zamítnutí může garant navrhnout zástupci zdrojového média alternativní cílové médium v rámci klubu.
Frekvence publikace:
Každý člen má nárok na publikaci jednoho článku měsíčně v rámci klubu.
Ukončení členství
Proces vystoupení:
Členství lze kdykoli ukončit zasláním emailu garantovi klubu.
Podmínky po ukončení:
Publikované články z období členství musejí zůstat dostupné. Mazání obsahu by vedlo ke smazání zpětných odkazů vedoucích na web člena.
Doporučené měření přínosu
Klub neposkytuje analytická data.
Doporučuje se použít nástroje, jako je Google Analytics, GSC, Senuto nebo konzultovat přínos se SEO specialistou.
Garant klubu nabízí placené konzultace pro posouzení přínosu členství.
Tato pravidla byla navržena s cílem zajistit spravedlivé a efektivní fungování Zlatého klubu. Členství v klubu poskytuje skvělé příležitosti k vzájemné spolupráci a posílení viditelnosti v digitálním prostředí.
"Připojte se ke Zlatému klubu a získejte přístup k exkluzivní spolupráci!" Jan Vavřička - zakladatel Zlatého klubu