Zlatý klub: PR články zdarma

Pravidla Zlatého klubu

Zlatý klub je dobrovolné sdružení majitelů online médií, jako jsou magazíny a blogy. Posláním klubu je vzájemná podpora podnikatelů, velkých i malých firem, a začínajících podnikatelů prostřednictvím sdílení mediálního prostoru.

Členství v klubu

Přihláška

Přihláška do Zlatého klubu je uvedena níže. Jde o online formulář.

Výhody členství

  • Možnost publikace zdarma: Členové mají právo publikovat jeden článek měsíčně v jiných médiích, která jsou součástí klubu.

  • Podpora podnikatelů: Klub poskytuje bezplatný prostor pro budování pozitivní image tzn. PR články zdarma.

  • Kvalitní zpětné odkazy: Členové mají unikátní možnost budovat portfolio kvalitních zpětných odkazů na stránkách členů klubu.

  • Možnost konzultace: Garant klubu nabízí odborné SEO konzultace a marketingové poradenství za příplatek.

Pravidla publikace

Reciproční pravidlo:

Každý člen, který publikuje článek v jiném médiu člena klubu, je povinen nabídnout prostor pro jeden článek ve svém médiu.

Kontrola obsahu:

Obsah článků podléhá dvoufázové kontrole:

  • První fáze: Garant klubu má právo veta, zda je obsah relevantní a kvalitní.

  • Druhá fáze: Majitel média, kterému garant zašle článek k publikování, má také právo veta.

Podmínky pro obsah článků

  • Obsah článků musí být relevantní k zaměření média, kde bude publikován.
  • Každý článek musí obsahovat jeden vnitřní odkaz a maximálně 2 další externí odkazy vedoucí pouze na weby členů klubu.
  • Článek musí být podepsán autorem.
  • Pokud není garantovi dodán článek s podpisem autora, garant klubu doplní jako autora článku osobu označenou jako Zástupce média na přihlášce do Zlatého klubu. V každém případě bude článek obsahovat informaci, že článek vznikl ve spolupráci s marketingovým poradcem Janem Vavřičkou - garantem a zakladatelem klubu.

Proces tvorby a publikování článků

  1. Copywriter vytvoří PR článek. Autorem článku je obvykle zaměstnanec majitele zdrojového média. Pokud majitel zdrojového média nemá ve svém týmu k dispozici copywritera, vytvoří PR článek garant klubu za příplatek viz ceník služeb marketingové agentury.

  2. Zástupce zdrojového média zašle emailem článek garantovi k posouzení.

  3. Garant článek posoudí. Garant má právo článek upravit, aby splňoval pravidla klubu. Vyhovující, schválený článek pošle garant zástupci cílového média k publikování. Zamítnutý článek pošle garant zástupci zdrojového média zpět k přepracování.

  4. Zástupce cílového média posoudí článek. Buď jej publikuje nebo zamítne. V případě zamítnutí může garant navrhnout zástupci zdrojového média alternativní cílové médium v rámci klubu.

Frekvence publikace:

Každý člen má nárok na publikaci jednoho článku měsíčně v rámci klubu.

Ukončení členství

Proces vystoupení:

Členství lze kdykoli ukončit zasláním emailu garantovi klubu.

Podmínky po ukončení:

Publikované články z období členství musejí zůstat dostupné. Mazání obsahu by vedlo ke smazání zpětných odkazů vedoucích na web člena.

Doporučené měření přínosu

  • Klub neposkytuje analytická data.

  • Doporučuje se použít nástroje, jako je Google Analytics, GSC, Senuto nebo konzultovat přínos se SEO specialistou.

  • Garant klubu nabízí placené konzultace pro posouzení přínosu členství.

Tato pravidla byla navržena s cílem zajistit spravedlivé a efektivní fungování Zlatého klubu. Členství v klubu poskytuje skvělé příležitosti k vzájemné spolupráci a posílení viditelnosti v digitálním prostředí.

"Připojte se ke Zlatému klubu a získejte přístup k exkluzivní spolupráci!" Jan Vavřička - zakladatel Zlatého klubu